خرید شارژایرانسل بانک ملت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

خرید شارژایرانسل بانک ملت
وقتی هم که هنگام خرید شارژایرانسل بانک ملت تایپ تصمیم دارید بخشی از متن را انتخاب کنید، لازم نیست که از موس استفاده کنید. تنها کافی است دکمه Shift را نگه داشته و با استفاده از کلید های جهت نما بلوک متنی مورد نظر را انتخاب کنید. برای سرعت دادن به کار هم از ترکیب کلید های Shift+Ctrl به همراه کلیدهای جهت نما استفاده کنید تا در هر حرکت یک کلمه کامل انتخاب شود.
new-browser-tab-with-location-bar-focused-006-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
البته این یک لیست جامع و فراگیر نیست. تنها آن را برای ذکر نمونه هایی جهت شروع کار آورده ایم. برای یک نمونه کامل می توانید به مطلب « ۴۷ میانبر برای تمام خرید شارژایرانسل بانک ملت مرورگرها » مراجعه کنید.
هنگامی که می خواهید برنامه های درون تسک بار ویندوز 7 یا 8 را اجرا کنید، تنها کافی است از ترکیب کلید Windows بعلاوه اعداد استفاده نمایید. برای مثال فشردن دکمه ویندوز به همراه عدد 1 اولین برنامه سمت چپ در تسک بار خرید شارژایرانسل بانک ملت را اجرا می کند. و کلید ویندوز با عدد 5، پنجمین برنامه از سمت چپ را اجرا می کند.
برای آشنایی خرید شارژایرانسل بانک ملت بیشتر با میانبرهای کار با متن و سرعت بیشتر در این زمینه، بهتر است به مقاله « ۴۲ کلید میانبر ویرایش متن همه کاره » مراجعه کنید.
launch-firefox-with-start-menu-search-005-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
به جز استفاده از Ctrl+F برای جستجو، تقریبا در تمامی محیط ها، از فراگیرترین میانبرهای ویرایش متن، می توان به کلید Ctrl+C برای کپی کردن متن های لایت شده، Crtl+X برای کات کردن متن های لایت شده و Ctrl+V برای قرار دادن متن کپی یا کات شده در محل مورد نظر اشاره کرد. محل پیست کردن متن معمولا با مکان نما مشخص خرید شارژایرانسل بانک ملت می شود. هرگاه که شما با متن ها سرو کار داشته باشید، این میانبرها همیشه به یاری تان می آیند و خورام لذیذی برای تان خواهند بود.
جستجو در ویندوز 8 هم به همین شیوه عمل می کند. تنها با این تفاوت که دکمه Windows استارت اسکرین را باز می کند. شما در استارت اسکرین هم می توانید شروع به جستجوی هر موردی کنید. علاوه بر این می توانید میان جستجوی اپلیکیشن ها، تنظیمات و فایل ها دست به انتخاب بزنید. البته همانند ویندوز سون نمی توانید همه چیز را به خرید شارژایرانسل بانک ملت صورت همزمان جستجو کنید.
browser-keyboard-shortcuts-header-002-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
به جای استفاده از چرخک اسکرول موس می توانید از دکمه های جهت نما برای جابجایی در طول و عرض صفحات وب استفاده کنید. همچنین می توانید از دکمه های Page Up و Page Down برای اسکرول عمودی سریع تر در متون و اسناد بهره ببرید. برای راحتی کار بیشتر خرید شارژایرانسل بانک ملت کلید اسپیس همانند دکمه Page Down عمل می کند و سرعت عمل بیشتری نسبت به این دکمه به شما می دهد.
قصد دارید به جستجوی موضوع جدیدی پرداخته یا با تایپ آدرس، به سایت جدیدی بروید، اما می خواهید این کار را در همین تب فعلی انجام دهید. به جای استفاده از موس برای رفتن به آدرس بار مرورگر، تنها کافی است از کلیدهای Ctrl+L استفاده کنید تا بخش آدرس بار مرورگر فعال شود. این شیوه برای مرورگری مانند کروم است که جستجو و ورود آدرس در خرید شارژایرانسل بانک ملت یک محل انجام می شود. اما اگر از فایرفاکس استفاده می کنید که باکس جستجو جدای از باکس ورود آدرس است، برای ورود به باکس جستجو از میانبر Ctrl+K استفاده نمایید.
برای جابجایی میان صفحات وب در مرورگر، تنها شیوه ممکن استفاده از دکمه های ناوبری جلو رو و عقب رو آن نیست. بلکه می توانید از ترکیب کلید Alt و جهت نمای چپ برای خرید شارژایرانسل بانک ملت رفتن به صفحه قبلی، کلید Alt و جهت نمای راست برای رفتن به صفحه بعدی و از دکمه F5 برای ریفرش کردن صفحه جاری استفاده کنید.
می خواهید تب مرورگر را خرید شارژایرانسل بانک ملت ببندید؟ علاوه بر کلیک روی علامت ضربدر قرمز رنگ بالا-سمت چپ مرورگر، راه ساده تر، استفاده از میانبر Ctrl+W است.
keyboard-undo-cut-copy-paste-004-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
با Ctrl+A می توانید کل متن را در باکس متنی یا فایلی که باز کرده اید، انتخاب نمایید. با این کار، کپی و خرید شارژایرانسل بانک ملت کات کردن آن آسان می شود. و همچنین به راحتی با دکمه Delete می توانید کل متن انتخابی را پاک کنید.
ترکیب کلیدهای میانبر Alt+Tab یک ابزار حیاتی برای جابجایی میان پنجره های باز در ویندوز است. اما اگر لیست برنامه ها و پنجره های باز شما خرید شارژایرانسل بانک ملت طولانی هستند و از برنامه مورد نظرتان رد شده اید، می توانید از Alt+Shift+Tab برای حرکت معکوس و بازگشت در لیست استفاده کنید.
کار خرید شارژایرانسل بانک ملت با متن
کلید Windows استارت منو را باز می کند و استارت منو دارای قابلیت جستجو است. یعنی اینکه با فشردن کلید Windows می توانید شروع به تایپ نام برنامه مورد نظر نموده و آن را اجرا کنید. برای مثال تنها کافی است کلید Windows را زده و آنگاه تایپ کنید firef خرید شارژایرانسل بانک ملت و سپس کلید اینتر را بزنید تا برنامه فایرفاکس (در صورتی که روی سیستم تان نصب باشد) باز شود. این شیوه همچنین به شما اجازه می دهد تا فایل ها را هم روی سیستم تان پیدا کرده و آنها را اجرا کنید. یا اینکه پنجره تنظیمات مختلف درون کنترل پنل را باز کنید
اجرای برنامه ها و جابجایی خرید شارژایرانسل بانک ملت میان آنها





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: